Kvalitetspolitik

Vor kvalitetspolitik er baseret på hele forløbet fra den første kontakt med kunden til godset er leveret korrekt og til tiden hos modtageren.

 

DPE´s kvalitetsstyringssystem er med til sikre og fastholde vore kvalitetsmål. Tæt samarbejde og god kommunikation mellem kunder, leverandører og medarbejdere skal sikre, at vi altid formidler og levere den bedste løsning til vore kunder.

 

Vi arbejder løbende på at forbedre kvaliteten og optimerer de interne processer for at udnytte vore ressourcer bedst muligt.

 

Førsteklasses service til kunden

God kvalitet starter med et personale som kan levere en førsteklasses service til kunden. Gennem en målrettet rekruttering og efteruddannelse kan vi sikre, at vores personale er både motiveret og i stand til at opretholde den høje standard for kvaliteten i deres arbejde.

 

Høj standard og driftsikkerhed

DPE har udarbejdet et egenkontrolprogram på hele vor vognpark, som sikre en høj standard og driftsikkerhed. Vore chauffører gennemgår vort interne oplæringsprogram. Chaufføren får en teoretisk viden om vor virksomhed og vore kunders krav til chaufførens fremtoning, hygiejneregler, kvalitet, miljø og sikkerhed, køre/hviletid og drift økonomiskkørsel.

+45 44 250 260

Mere om DPE

Med mere end 100 biler dagligt på vejene er transportfirmaet DPE på vej til dig med pakker, paller, frugt og grønt, reservedele, kliniske prøver og meget mere

D. 7 februar 2012

DPE Dansk Pakke Ekspres vokser igen.

Læs hele artiklen fra PressWire »

Navigation:  Profil  »  Kvalitetspolitik
Til forside
 
Sitemap
Print

DPE

Hammerholmen 18E, 2650 Hvidovre

CVR: 34707936
Tlf: +45 44 250 260
Mail: dpe@dpekspres.dk

 

 

+45 44 250 260
Kontakt os