2010
Flot artikel fra Telenor's hjemmesideDansk Pakke Ekspres skiftede fastnettelefonerne ud med en ren mobilløsning. Det har ikke alene givet fleksibilitet til medarbejderne og bedre service til kunderne, men også kontante besparelser på telefonregningen – i alt ca. 24.000 kroner om året.
Effektiv telefoni giver bedre service og brugervenlig administrationDansk Pakke Ekspres har i dag en ren mobilløsning med forskellige servicemoduler, der kan skræddersyes, så de passer til virksomhedens behov. For at øge kundernes oplevelse af god og effektiv service har Dansk Pakke Ekspres f.eks. valgt at bruge en elektronisk velkomsthilsen med forskellige tast-selv-muligheder. Det betyder, at kunderne kan taste sig igennem til det rigtige kontor med det samme og dermed undgår unødig spildtid til omstilling. Ventetiden forkortes yderligere ved hjælp af en såkaldt Søgeplan, som automatisk stiller kunden igennem til den første ledige medarbejder.
Interne opkald er gratisMed en ren mobilløsning sparer Dansk Pakke Ekspres ikke alene penge på dyre fastnetabonnementer, men også på udgifterne til opkald mellem virksomhedens telefoner.
”Med den rene mobilløsning ringer vi gratis mellem virksomhedens telefoner. Med kontorer i hver sin ende af landet og behov for at koordinere internt mange gange i løbet af en dag er det bestemt også en besparelse, der er værd at tage med,” slutter Thomas Chwalibog. |
![]() |
|
DPE Dansk Pakke Ekspres vokser igen. |
DPE
Hammerholmen 18E, 2650 Hvidovre
|
|
|