2010

 

Telenor 2010

Flot artikel fra Telenor's hjemmeside

Dansk Pakke Ekspres skiftede fastnettelefonerne ud med en ren mobilløsning. Det har ikke alene givet fleksibilitet til medarbejderne og bedre service til kunderne, men også kontante besparelser på telefonregningen – i alt ca. 24.000 kroner om året.
 
Bedre service med mindre ventetid for kunderne – det var ambitionen og årsagen til, at Dansk Pakke Ekspres i starten af 2010 skiftede fastnettelefonerne ud med en ren mobilløsning. De otte medarbejdere på kontorerne i Fredericia og Hvidovre har nu fået en fleksibel telefoniløsning, så kundernes opkald kan håndteres bedre og mere effektivt. Og så har den rene mobilløsning skåret ca. 24.000 kroner af de årlige udgifter til telefoni.
 
”Travlhed var grunden til, at vi i slutningen af 2009 besluttede os for at gå vores telefoniløsning efter i sømmene. Fastnetløsningen var ikke længere fleksibel nok, og stadigt flere opkald fra kunder gjorde det nødvendigt at kunne håndtere henvendelserne mere effektivt. Samtidig var vores teleudgifter vokset, og jeg var efter hånden ret sikker på, at det kunne gøres billigere,” fortæller logistikchef i Dansk Pakke Ekspres Thomas Chwalibog.

 

Effektiv telefoni giver bedre service og brugervenlig administration

Dansk Pakke Ekspres har i dag en ren mobilløsning med forskellige servicemoduler, der kan skræddersyes, så de passer til virksomhedens behov. For at øge kundernes oplevelse af god og effektiv service har Dansk Pakke Ekspres f.eks. valgt at bruge en elektronisk velkomsthilsen med forskellige tast-selv-muligheder. Det betyder, at kunderne kan taste sig igennem til det rigtige kontor med det samme og dermed undgår unødig spildtid til omstilling. Ventetiden forkortes yderligere ved hjælp af en såkaldt Søgeplan, som automatisk stiller kunden igennem til den første ledige medarbejder.
 
”Løsningen er fleksibel og kan tilpasses i takt med, at virksomheden vokser og får flere henvendelser på telefonerne. Samtidig er det absolut et plus, at ændringer i systemet ikke skal bestilles og udføres af en tekniker – vi kan selv foretage alle ændringer fra kontoret. Det betyder større fleksibilitet og mere frihed til vores medarbejdere, og i sidste ende kommer det selvfølgelig også vores kunder til gode,” siger Thomas Chwalibog.

 

Interne opkald er gratis

Med en ren mobilløsning sparer Dansk Pakke Ekspres ikke alene penge på dyre fastnetabonnementer, men også på udgifterne til opkald mellem virksomhedens telefoner.

 

”Med den rene mobilløsning ringer vi gratis mellem virksomhedens telefoner. Med kontorer i hver sin ende af landet og behov for at koordinere internt mange gange i løbet af en dag er det bestemt også en besparelse, der er værd at tage med,” slutter Thomas Chwalibog.

+45 44 250 260

Mere om DPE

Med mere end 100 biler dagligt på vejene er transportfirmaet DPE på vej til dig med pakker, paller, frugt og grønt, reservedele, kliniske prøver og meget mere

D. 7 februar 2012

DPE Dansk Pakke Ekspres vokser igen.

Læs hele artiklen fra PressWire »

Navigation:  Profil  »  Presse  »  Telenor 2010
Til forside
 
Sitemap
Print

DPE

Hammerholmen 18E, 2650 Hvidovre

CVR: 34707936
Tlf: +45 44 250 260
Mail: dpe@dpekspres.dk

 

 

+45 44 250 260
Kontakt os